agence-producteurs-locaux-damien-kuhn-97729-unsplash

Commercieel Medewerker Binnendienst

Locatie: Hedel
Opleidingsniveau: MBO
Criteria: Commercieel Medewerker Binnendienst
32-40 uur

Ben jij energiek, klantgericht en is communiceren één van jouw sterke eigenschappen?

Als Commercieel Medewerker Binnendienst bij Quik’s Potato Products heb je direct contact met klanten en ben je constant aan het schakelen om ervoor te zorgen dat iedere order vlekkeloos wordt verwerkt. Maak het verschil voor onze klanten!

Bij Quik’s zorgen we ervoor dat consumenten in binnen-en buitenland elke dag genieten van heerlijke aardappelen. Hoewel we grote klanten en ambities hebben, zijn we ook een gewoon familiebedrijf. We houden van eerlijk en oprecht, geen gladde praatjes en samen een frietje eten op vrijdag. Van directeur tot inpakker, ons team heeft hart. Dat merk je, dat voel je, dat proef je!

Wat ga je doen?

Jouw hoofdtaak is het beheer van de orderstromen en het adviseren en vragen beantwoorden van onze klanten. In deze afwisselende functie zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt bij de verwerking van orders. Jij bent verantwoordelijk voor het invoeren, controleren en beheren van de binnenkomende orders.

Jij houdt het overzicht over het gehele orderproces en schakelt moeiteloos tussen verschillende afdelingen, zoals productie, logistiek en klantenservice, om ervoor te zorgen dat elke klant zijn bestelling correct en op tijd ontvangt.

Je werkt binnen een gedreven team op het bedrijfsbureau, waar je een belangrijke rol speelt in ordermanagement, productieplanning, personeelsplanning en het coördineren van materiaalafroep. Jouw werk draagt direct bij aan de optimale efficiëntie van het gehele proces.

Jouw belangrijkste taken:

  • Orderverwerking: je verzamelt en verwerkt in- en verkooporders nauwkeurig, waarbij je snel schakelt bij eventuele wijzigingen.
  • Klantcontact: je onderhoudt actief contact met klanten en transporteurs rondom lopende orders en operationele vraagstukken.
  • Interne samenwerking: je communiceert met diverse afdelingen zoals productie, inpak, logistiek en verkoop om ervoor te zorgen dat de klanttevredenheid altijd vooropstaat.

Zo ziet je werkdag eruit:

7.30 uur –  Onder het genot van een kop koffie start je de dag op kantoor. Je opent de mailbox en ziet de nieuwe orders en vragen of verschillen in de leveringen die onderweg zijn. Voordat de klanten de bestellingen ontvangen vindt de afstemming met hen plaats en zoek je in samenwerking met andere collega’s naar de beste oplossing!

8.30 uur – Wekelijks overleg met de afdeling verkoop. Hier wordt een terugblik gedaan op de afgelopen week wat leveringen en bijzonderheden betreft en vooruit gekeken naar komende acties. Hierdoor is iedereen op de hoogte en zorgen we dat de onderlinge samenwerking optimaal blijft.

10.30 uur – De meeste verkooporders zijn ontvangen en verwerkt, iedere ochtend worden de retour gekomen vrachtbrieven van de leveringen gecontroleerd en de verwerking van de emballageboekingen gedaan.

11.30 uur – Je ontvangt een vraag van een klant over aangepaste levertijden. Hierover schakel je met de afdeling transport of de betreffende transporteur om te zoeken naar een passende oplossing.

12.30 uur – Lunchtijd! Mogelijkheid om met andere collega’s een wandeling te maken. Is het vrijdag? Dan wordt er standaard friet gegeten!

13.30 uur – Na de lunch bereid je je voor op het dagelijkse middagoverleg van 15.00 uur. Verder werk je een aantal rapportages bij.

15.00 uur – Dagelijks vindt er een productie- en planningsoverleg met enkele betrokken afdelingen. Tijdens dit overleg blikken we kort terug op de afgelopen dag en nemen we de planning door t/m komende nacht. Eventuele bijzonderheden voor transport worden na afloop afgestemd met de klant of afdeling transport.

15.30 uur – De rest van de middag staat in het teken van de klant. Je hebt contact over operationele vraagstukken en werkt eventuele correcties af.

16.30 uur – Aan het einde van de dag handel je de laatste mails  af, sluit je de computer en sluit je met een glimlach de deur.

Wie ben jij?

Je bent empathisch en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, waarmee je zowel klanten als collega’s goed begrijpt en ondersteunt. Daarnaast heb je een scherp strategisch inzicht en ben je in staat om snel te schakelen wanneer nodig. Je werkt nauwkeurig, blijft kalm onder druk en past je moeiteloos aan in een dynamische omgeving. Bovendien ben je bereid om altijd dat stapje extra te zetten om onze klanten tevreden te stellen.

Je hebt:

  • Een relevante MBO-opleiding in de richting van commercie of logistiek;
  • Ervaring in een veelzijdige rol waarin je met verschillende belangen hebt moeten omgaan;
  • Computervaardigheid en ervaring met relevante softwarepakketten.

Wat bieden we?

Quik’s is een hecht familiebedrijf met betrokken medewerkers en we groeien nog steeds. Quik’s staat voor verrassen en vernieuwen op het gebied van aardappelen. Onze klanten in retail, foodservice en de food industry weten dit en laten consumenten genieten van onze natuurlijke, verse en (vooral!) smakelijke aardappelproducten.

We hebben het hele proces van inkoop, productie, logistiek tot en met productontwikkeling in huis. Daarnaast groeien we nog steeds door. Dat biedt kansen voor jou. We ondersteunen je ambities met opleiding en training.

  • Een afwisselende functie
  • Een leuk team van gepassioneerde collega’s. Inclusief vrijdag, frietdag.
  • Gunstige arbeidsvoorwaarden.

Is dit wat voor jou? Reageer direct!

Ben je geïnteresseerd in deze vacature, reageer dan direct! Dit kun je doen door een mail te sturen naar vacatures@quiks.nl of gebruik te maken van de mogelijkheid om te solliciteren via het sollicitatieformulier. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Johan van Strien via 073-5999108.

Quik’s Quality Potatoes verzamelt als verantwoordelijke in de zin van de Wet Bescherming Persoonsgegevens de door jou verstrekte persoonlijke gegevens en gebruikt deze om je sollicitatie te verwerken zodat je eventueel gekoppeld kunt worden aan een vacature. We bewaren je gegevens in onze database tot vier weken na beëindiging van de sollicitatieprocedure. Alleen als je ons daarvoor toestemming geeft, bewaren wij de gegevens tot één jaar na beëindiging van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren?

  • Toegestane bestandstypen: jpg, jpeg, png, pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 5 MB.
  • Toegestane bestandstypen: jpg, jpeg, png, pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 5 MB.
  • * Deze velden zijn verplicht